Forbes sztori

A járvány miatti leállás alatt azon gondolkodott Bádé Zoltán, hogyan tudná a társasházi lakásának teraszát valamivel befedni. Nagy teraszról van szó. Szerette volna megoldani, hogy a hideg hónapokban is hasznosítani tudja az üres teret. Így elkezdte böngészni a kültéri megoldásokkal, dekorációval foglalkozó cégek kínálatát. Ekkor jött vele szembe egy iglu, ami annak ellenére, hogy csak egy átlátszó fóliából áll, sokoldalúan dekorálhatónak tűnt. Spórolt pénzéből nyomban hármat is rendelt, gondolta, ha neki tetszik, vélhetően tovább tudja majd adni a többit is.
Az igluban hamar meglátta a potenciált, akárcsak az építőiparban tevékenykedő barátja, Turi Ákos is. Mára országszerte többtucat helyen, köztük frekventált, forgalmas fővárosi utcákon köszönnek vissza a termékeik.
A téli szezonra kibérelték az összes raktáron lévő terméküket, így elkezdtek azon gondolkodni, hogyan tudnák hasznosítani az év további részében az iglukat. Ekkor jött az ötlet, hogy különféle fesztiválokon szálláshelyként, az előre telepített sátrak vagy a prémium faházak alternatívájaként, glampingként adják ki azokat.
Az idei évre már féltucat fesztivállal megállapodtak, külföldön tovább terjeszkednének, de visszatérnek a Balaton Soundra és a Szigetre is.

Forrás: https://forbes.hu/uzlet/igloo-vallalkozas-netflix-siker-dizajn/